tirsdag 20. mars 2007

Gratulera lillebror

Jeg glemte at Øyvind, broren min hadde bursdag idag. Kom på det i siste time da jeg skulle sjekke datoen for å skrive fraværet for mattelæreren. Flaut! Anyway: Congratz lillebror! Off, han e tenåring ;S Jaiks !
Idag våknet jeg opp til lyden av en stormende vind, blåste vekk en drøm om deg. Haha, poetiske zirkaye. Men orket ikke stå opp idag, brukte evigheter. Var ikke utav sengen før ti på halv 8. Latingen. Spiste speilegg og makaroni til frokost, da ble jeg kvalm. Halsen min er verre. Hodet banker. Oje! Angela ville sende meg hjem fra skolen, men jeg ville ikke.
Tok bilder til skoleprosjekt igår. Marianne, Charlotte og Benedicte kledde seg ut som konfirmanter og hoppet rundt. Snille :)
Idag sovnet jeg da jeg kom hjem fra skolen og våknet da mamma ropte at vi skulle spise. Spise pizza og snop, og så gikk jeg på krik, for å ta bilder. Men det ble ingen trening. For ingen orket å bevege seg. Haha, aktivt !
Nå legger jeg meg. Skal på tur imorgen. Og jeg skal være frisk !!

KJÆRLIGHET ER BEST PÅ PINNE

Ingen kommentarer: