søndag 18. mars 2007

Kjedsom dagen

Søndag. Den berykta kjedeseg dagen Ö Ja, jeg kjeder meg !
Lese nyheter på vg.no eg. Hmm, "4 reglar for å lage ein god film", nå ska me se ^^
Jaja, d va jo bra d. Han eine fyren såg kjente ut tenkte eg! Og så når eg såg på teksten i slutten sto navne hans. Så tenkte eg; han e krik fyr han! Så jekk eg på krik filmteam sine sider å sjekka. Åså va d han ^^
Jaggu , eg e så goe.
Har vore på jobb i Skåre idag. Tror aldri eg har klart ein heile gudstjeneste der uten å jera no feil. Men d klarte eg altså idag, såvidt eg vett. Eg hadde ikkje aning om at eg sko på jobb idag eg. Før eg snakte me Margot på zyphnet klokkå 12 inatt :O Hahah, flaaaut x) Hvis ikkje hu hadde sagt d så hadde eg logge hjemma å sove for å sei d sånnt.
Eg har vondt i halsen min :(
Tror eg har songe litt for mye di siste dagane.

REMEMBER, AMATEURS BUILD THE ARK.
PROFESSIONALS BUILD TITANIC.
WHICH ONE FAILED?

Ingen kommentarer: