søndag 4. mars 2007

Søndag


Igår satt Charlotte hos meg, jeg sovnet en halvtime mens hun satt i sofaen min, stakkars:P
Jeg var en tur borte hos henne på kvelden, siden hun satt barnavakt. Så hadde jeg tenk å sove lenge idag. Men mamma vekte meg litt før ti fordi vi skulle spise frokost. Så idag har jeg skrevet ferdig refleksjonen til logoprosjektet og ført inn forsøket fra naturfagen. Tenkte jeg skulle begynne å øve til gymprøven også. Haha, gjør alt for å komme inn på Åkra lism.

Nå sitter jeg og hører på min gamle Cape cd , bare følte for å høre den :D
"You always make me wanna smile, and forget things for a while"
Jeg prøver også å få fikset explorefilmen min , jeg er så lei av alt det stresset med den nå. Så jeg sitter og brenner filer over på cd, og kopierer inn på den bærbare. Så får vi se om det funker. Den blir jo altfor lang. Ingen kommer til å gidde se den allikevel.
Haha, nå sitter jeg her og korer til 'Tic Tac' , jaja :P

Just the same. Yesterday. Today. Tomorrow. Everyday <3

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm. Du e så flinke å oppdatera her du... Eg e visst litt treige, men nå får eg skriva litt i min blogg og tenke eg ;-) Va kjekt i helgå!!! :D