lørdag 24. mars 2007

Dårlig på titler

Ja, eg e dårlig på titler. Så eg visste ikkje ka eg kunne kalla d liksom. Hm.
Igår var eg på medarbeiderfest for alle frivillige medarbeidere i kirken i Haugesund liksom. Jehu. Var masse gamle / voksne folk. Og så va d meg, Benedicte, Charlotte, Karoline, Mathias, Hjertnes, Hallgeir, Ac og Knut. Hurra.
Satt evigheter og hørte på no snakk som alle lo av, men me ikkje forsto. Så sko me spisa. Hurra tenkte eg, for eg va sulten. Men d va jo kje no mat. D va liksom melon, gulerøtter og kjeks.
Me ungdommane jekk ut for å spisa, orka kje værr inne me alle di voksne. Birger fekk bli me oss. Så fant me oss et bord me twist, og eg å Benedicte fant airhockey:D
Meg å Mathias stakk av te Las Vegas ein stund. Kos det :D
Etterpå sko me høra på enda mer snakk. Men då kjørte all ungdommane utenom meg å Mathias te Rossabø istedefor. Eg satt me brødkurven på fanget å spiste. Presten lo av meg.
Så jekk me bort i Vår frelsers for å hørra på voice of joy. Meg å Mathias satt å såg på taket. D va fint. Å den lysekronå ska eg ha. Men d har eg bestemt meg for for lenge siden da.
Når d va slutt kjørte Margot meg bort te Rossabø, så va me der litt. Hallgeir kjørte meg å Benedicte + Ac og Andreas hjem. Så d va jo fint.
Bussen vår te Røldal blei avlyst. Så meg å Benedicte sin tur te Håradalen blei ikkje no av. Drar neste helg heller da.
Idag har eg vært på bandøvelse. Digg det. Haha. Etterpå fekk me pølsa og kaker :D

IF THIS IS ALL YOU HAVE TO OFFER, I THINK I'LL PASS ;)

Ingen kommentarer: