torsdag 15. mars 2007

Digg dag

Idag tvang Angela meg til å kjøpe horn i kantina på skolen. Eller,
det var hun som kjøpte det for meg, med mine penger. Hun sa jeg måtte spise. Haha :)
Etter skolen satt jeg hjemme litt før jeg gikk på ica med Charlotte for å se om de hadde is. Og det hadde de!:D Hurra, jeg kjøpte daim is, og Charlotte fikk en solois, siden hun har bursdag imorgen. Så gikk vi litt fort bort i Udland for å rekke korøvingen. Det var litt lite

trøkk i oss idag, menmen. Vi trenger et navn btw! Any ideas?
Etter koret var det klubb, digg:) Litt herjing, men det er jo bare slik vi er liksom.
Jeg og Ole Michael som jeg ikke klarer å kalle Ole Michael, men Kjetil, var på rema, vi hentet en banankasse. Så sånn er det. Så nå har vi banankasse i Udland, og den er bare klubben sin :D

I just simply DIGG klubbfolke<3

Virkelighet og drøm er desverre to helt forskjellige ting. Vi drømmer kanskje om at skolen skal være litt lettere, og lærerne snillere med karakterene. Kanskje vi drømmer om at han eller hun som vi er dødsforelska i, kunne vært forelska i oss også. (...) "Mine kjære, har Gud elsket oss slik, da skylder også vi å elske hverandre." Jeg mener ikke at vi skal løpe rundt til alle, og liksom 'oooh, I love you!' Men vi kan jo være litt snille med hverandre. Tenke over hva vi sier til hverandre. Hvis du tenker "Så fin bukse Charlotte hadde på seg idag da.." Så kan du jo godt si det til henne. For hun blir nok glad. Du hadde sikkert blitt glad selv også. "Som dere vil at andre skal gjøre mot dere, slik skal dere gjøre mot dem."

1 kommentar:

MARGOT TANGEN sa...

Der kom d jammen ett te innlegg :-) Eg ville barra sei atte eg syns d e bra dåkke prøve å dempa den gobale oppvarmingen!!! Fliiinke engasjerte ongdomm!!!! :-) Hehe. Kristin e flinke å holla andakt. Klubben e bra. Koret e bra, litt lite trøkk i dag ja... Hmm :-/ Eg syns bleikmyr e ein bra plass eg. Go natt!