søndag 11. mars 2007

Drømmer


Drømmer er litt kult. Man kan drømme hva man vil, om hvem man vil. Man kan være hvor man vil, når man vil. Eg liker å drømme. For i mine drømmer e alt som det burde være. Folk komme inn på den skolen di vil. De som burde være venner, er venner. De som burde være forelsket, er forelsket. De som trenger band, har band. De som skriver blogg, har fornuftige ting å skrive om.

Ja, sånn e d i min drømmeverden. Og en ting til: I drømmene mine er de som redigerer explorefilm ferdige. Ja, kanskje drømmen min blir oppfylt iløpet av dagen. Prøver så godt jeg kan. Har kuttet ned filmen fra en halvtime til 10-15 minutter ;D

Eg har fonne ut at eg tenke for mye, og stresse meg for mye opp. Eg ska slutta :)
Bilde: Meg og Oskar leke sure på kvarandre. Jehu, long time.

Your mercy catches me when I fall

Ingen kommentarer: