søndag 25. mars 2007

NestenSommer ! <3

Deilig dag idag :)

Igår kom jeg litt seint hjem fordi jeg var på ungdomstreff på Åkra, kos det<3

Men derfor forsov jeg meg litt. Eller så hadde jeg misforstått klokken.
Skulle være i Udland kvart over ti, for skulle synge på konfirmantdåp klokken halv elleve. Men rakk det da. Og så sang vi på gudstjenesten også, samtidig som jeg var på jobb. Jadda, Kristin løper rundt ;P
Etterpå kom Benedicte bort, og vi + Charlotte og Fredrik gikk ned på statoil og kjøpte is :D
Både stor is, OG vannis. Digg. Og så var det jo så fint vær. Vi gleder oss til sommeren.
Etterpå satt jeg og Charlotte på taket ganske lenge og spiste popkorn og sånn, koselig<3
Følte nesten at det var sommer. Jeg gleder meg sinnsykt til action ! Oje, d blir bare maks bra:)
Så meg og Charlotte leker at det er sommer fra nå av, men jeg skal på fjellet en gang først da. Bestemmer jeg.
BILDER: KRISTIN LEKER MED HUNDEN SIN. OJEA!
I WANT TO HOLD ON. BUT IT HURTS SO BAD.
I CAN'T KEEP SOMETHING THAT I NEVER HAD

Ingen kommentarer: