torsdag 22. mars 2007

Nice day :)

Idag har vært ein ganske flotte dag egentlig. Fint vær og greier og.
Starta me at eg sto opp, merkelig nok, åså kjørte mamma meg te skolen.
Hadde matte i to timar, eg gjorde to oppgaver :D Maks stolt !
Eg å Angela lo forferdelig av no selvbrunings-bodylotion ting , og fuglen te søsterå 'nas.
Når matten va ferdig så klomsa me om me sko gå te haraldsvang eller karmsund i dei 3 timane me hadde fri. D blei karmsund, så me vandra ned me.
Satt me der då, spiste banan og kjeks og greier. Fant Erling, Marianne og Håvard oo :) Så me plagde dei litt. Og så fant me Sigbjørn, Mikal og Benedicte og, heilt sjøl. Taha.
Eg syns karmsund e koseligare enn vardafjell. Ædabæda. Kjekt at d ligge link te bloggen min fra sånn vardafjellsida da. Jehu, sorry folks.
Eg gikk hjem idag. Men d va ganske okei. Fint vær og sånnt, faktisk deiligt å gå der å tenka på ting liksom.
Printa ut litt tekster og spiste litt mat før eg føyk på korøvelse :) Digg.
Etterpå va d klubb, kjekt som alltid :) Meg og Erling grodde kiosken.
Mathias e min , you promised :D
Så såg me et brennanes hus oppå haugen. Margot og Birger sa me måtte hjem å legga oss og ikkje gå opp for å sjå på brannen.
Så, nå, hvis du e Margot eller Birger, som idag innrømte at di lese bloggen min, så ikkje les videre!
Me jekk nå opp for å sjå på brannen me. Måtte jo nesten d !
Men va sånnet hus som ingen bodde i da. Så va ikkje såå farligt liksom. Va sinnsykt me folk der oppe for å se på ! Bilar oppijønå heile bakken jo x) Haha. Traff på Elina, morå å Emma og.
Så va meg å Benedicte flinke, og me jekk hjem. Nå kan forresten Margot og Birger lesa igjen.
Nå sitte eg her på et ganske så rotete rom. Men eg fant ut akkurat nå at rydda kan me jørra seinare. Tenk så kjipt å sløsa vekk livet på å rydda. D blir jo bare rotete igjen allikavel. Rydda kan eg jørr når eg blir gammale. Not yet.
Kjipt å sløsa bort livet på å sova òg, men eg e litt trøtt. Så eg ska sova nå, hvertfall ein liten stund.

OK, IT'S OBVIOUS THAT YOU DON'T LIKE ME AFTER ALL. BUT YOU DON'T HAVE TO SHOW IT LIKE THAT :/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg leste alt du hadde skrevet Kristin.
Må tro jeg viste at dere kom til å gå opp å se på brannen, dere hører jo ikke på meg :-)

Anonym sa...

Ja eg leste jo alt eg og. Du vett jo atte eg lese alt, eg leste tillåme adle punktene på den der tingen din. Men men. Så bra atte ingen budde i det huset :-D Då blei Margot gla.