fredag 2. mars 2007

Springtime

Det er vår ute idag, solen skinner og så er det masse støv i luften :D
Heerligt<3 Tok meg god tid på sykkelen hjem, og så hadde jeg ikke noe diger bag som ble ødelagt heller. Nå sitter jeg hjemme i sofaen min, har spist en skål med epler med melk på, så nå gror jeg blink med Mikal, han er på skolen stakkars. Om en og en halv time skal jeg være borte i Udland, jeg skal sove der i natt. Skal være med når de øver på musikalen. Så har vi liksom førpremierefest på kvelden. Så sover vi, så skal jeg på jobb fra klokken ti til kvart på to, da skal Margot hente meg og kjøre meg opp til Udland. Musikalen begynner klokken to. Come and see ? :) Så har jeg ikke flere planer. Men hvis det er like fint vær må jeg jo nesten være ute. Aww, helg :)
Bilde: Jeg og mine to søsken, og tre av mine søskenbarn på hardangervidda i sommer.

Jeg vil være der hvor du er, du har gitt meg fred. En evighet med deg er det jeg vil. Jeg er på mine knær, jeg tilber deg. Leve kun for deg

Ingen kommentarer: