onsdag 28. februar 2007

Not alone


Godkveld , jeg klarer aldri legge meg , derfor skriver jeg blogg. Bokmål , æsj. Jaja.
Igårkveld sa pappa at han skulle vekke meg halv seks idag. Sånn at jeg kunne kjenne hvordan det blir hvis jeg begynner på Åkra. "Ja, bare gjør det du" sa jeg, så gikk han.
Jeg og Mikal hadde jo planlagt at jeg skulle stå opp halv seks, ta bussen til Kopervik og ta bussen med de tilbake til Haugesund for å bable hull i hodet på dem. Men så vekte ikke pappa meg allikevel. Rare pappaen. Får vel ta det en aen dag da.

Så var jeg på skolen , waow, surprise !
Så kom jeg hjem, og gikk rett til frisøren ca. Det er skummelt å klippe seg! Jeg synes håret mitt er kjempekort! Og så ser jeg jo ut som en løve igjen, ææsj.
Etter at jeg hadde vært hos frisøren sende jeg melding til Angela og sa : "Jeg er ferdig hos frisøren". Hun skulle nemlig komme til meg da for å gjøre noe gym greier. Så hun og Marianne kom til meg, og brukte en del tid på å skrive denne oppvarmingsplanen x)
Så ble jeg med Marianne og Angela bort til Julie. Der drakk vi te og så Gilmore Girls & Ugly Betty. Koselig :)

Nå har jeg spist et pizzastykke, og snakket litt med Cathrine på msn. Hun sa noe skummelt. Jeg er litt redd. Men hun gikk for å legge seg, fornuftige jenta. Jeg sitter her og hører på fine sanger. Jeg er i humør til å høre fine sanger

"Oh, great God, are you small enough to hear me now? I cannot keep from whispering this prayer: Are you there?"
- Nichole Nordeman - Small Enough <3

"You may feel you're far from home. But home is where He is. He'll be there down every road. You will never walk alone"
- Point of grace - You will never walk alone

"Been far away for far too long. I keep dreaming you'll be with me, and you'll never go. I stop breathing if I don't see you anymore" -
Nickelback - Far away <3

"Just one touch is all I need. I've nothing much, but the wounds I feel. I've come to find the hand, of the miracle man" -Delirious? - Miracle Maker <33

Bilde: Me
Btw: Gratulera me dagen pappa

Ingen kommentarer: