fredag 23. februar 2007

Vinterferie dag 5


Ja, så var siste dag med musikal ferdig. Synes at dagen gikk knallfort ;O
Eg vant på racingen idag , haha , me har vært så geeks !
Neste lørdag , 3.Mars må alle komma å se på Vinterferiemysteriet i Udland klokkå 14 ! =D

Haha, og så e eg sammen me Mathias idag , nemlig.. Eg måtte redda meg sjøl xD
Stress det :P

Nå har meg og Charlotte spist varm is , og nudler. Yehei :)
Og så er det snø ute , men den bare blåser alle veier , så det er bare stress.
Erling kastet snø på oss da vi skulle gå fra Udland ... Kaldt :/

Liten filmsnutt fra uka som har gått i Udland

"Se! D e Mikal!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

Se,der e Mikal X)
jedå, nice detta ^^

Mikal sa...

tabbe det...
eg e kje der men faktisk her!

Kristin sa...

Ja, hu peikte jo mot deg då

Mikal sa...

nei, for vist du ser så peike pilene hennas oppover (^^) mens jeg var nedenfor :p

Kristin sa...

Hahaha
Dei pilane hadde ingenting med deg å jørra. Ikkje alt handle om deg sjønne du.
Eg har rett, du har feil