fredag 16. februar 2007

Trallalaa


All my life I've been down and depressed
Suffered in silence, tried my best
Now I don't know what to say
Because everything seems to go my way
I used to cry myself to sleep every night
Thought the wet pillow would make everything right
Dreamed of someone to love me for real
But now, inside, I've made a deal
Never fall in love, just get new people to know
It seems to work, I've stopped being low
I have accepted there's no one for me
Realized that not everyone are meant to be
But if someone appears, and he is the one
I'll do anything to keep him, before he's gone
I'll do anything to keep him before he's gone

Eg sa jo det, eg fant gamle dikt herendag. Dette ser ut som om det er skrevet for nøyaktig ett år siden. 9/2-06 står det på. Lenge siden , mye har skjedd.
Idag har jeg vært på kor:) Vi er blitt virkelig gode , synes jeg:P Vi har skaffet oss pianist;D
Etterpå var det klubb, litt stress, men gikk fint. Jeg og Marianne løp ut en tur og.
Så fulgte Erling meg, Benedicte og Låtte hjemover. Da vi var ca halveis ringte de fra kirken og lurte på om jeg hadde tenkt å ha med meg dataen min hjem. ja, jeg hadde glemt den. Så jeg og Erling gikk tilbake. Vi snakket med Tove en stund. Så fulgte Erling meg helt hjem:) Lenge siden jeg har snakket med ham nå;O Men var kos:)
Imorgen er det prøve i web. Ja, det er derfor jeg er våken nå. Ao, klokken er snart ett!
Så skal vi gjøre ferdig logoene våre, og så skal vi på egon med klassen.
Så skal jeg på klubben i rossabø. Da er det ferie også.

Why is it I miss someone I'm never with ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Årr, d va så gøøy:D.. men va litt 'skummelt' når Erling kåm me så sinnsjuk stor fart:P... men d va jo litt løye og da:D... snakes snuppa<3 Jag Tycker äm dig<3 Puss och Kram<3....