mandag 12. februar 2007

Slakke Kristin


Jeg tror jeg holder på å bli syk :/ Har ikke vært syk på et år , da var jeg døden nær i to uker, føltes det som. Jeg blir alltid så sinnsykt elendig når jeg først er syk. Hodet mitt har banket siden lørdag, og jeg svimler hele tiden, og har sinnsykt vondt i armene, Hjertnes tror den er en påbegynnelse til musesyke , jeg vil ikke ha musesyke :/
Søkte nettopp på skole , Åkra på førstevalg , Vardafjell på andrevalg. Kan jo hende jeg endrer etterhvert, jeg har ikke peiling ..
Idag har jeg vært med Låtte , jeg tvang henne til å se explorefilmen min. Og så var jeg på date med Oskar i like fem minutter, kanskje sju. Jeg fikk en gave også: Et liggunderlag:) Jeg tror jeg har et lignende selv.
Så lusket jeg og Låtte rundt på Bleikmyr for å prøve å finne Oskar og hu jenta han skulle gå tur med. Uten hell.
Nå legger jeg meg vel snart , så kanskje jeg klarer å gå på skolen imorgen.
Cathrine hadde bursdag idag btw , gratulerer elskling <3
Link til fine bildet av Ac :P

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now, you're my only hope!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei pei. Tuuusen takk for hilsen i gjestebokå!!! :-D Då blei eg gla ;-) Syns jo egentligt sjøl atte eg har ein ganske fine blogg da... Trur nok ikkje eg komme t å oppdatera så ofta så deg, men men ;-) We snakes!!