torsdag 8. februar 2007

Skolevalg =/


Meg og Angela stresser som gale for å bestemme oss hvor vi vil søke;P Vi var hos rådgiveren igår og sa akkurat hva vi mente om Vardafjell. Vi sa at vi syns Vardafjell var en drittskole, og en sosseskole, at stemningen var så anspent, og at miljøet var drit, og at mange av folkene var drit.. Og så fikk han litt sjokk tror eg, haha. For han sa vi måtte komma tebake i neste uke når han hadde fått summet seg litt x)
Men Vardafjell e litt kjekt og , noen kjekke folk , og kjekke lærere og bra utstyr.
Vet ikke hvordan det er på Åkra, men eg vil til Åkra og , på en måte ;O

Idag hadde vi gym , jeg skadet hånden min , samme hva som skjedde :P Men det gjør litt vondt, hånden er blå jo :/
Etterpå gikk jeg og Angela ned i byn for å gå i nattsafen med noen penger. Så gikk vi på rema og kjøpte yoghurt, frukt og muffins. I medietimene satt alle og så på skiskyting på tven over hodet mitt i klasserommet, så vi vandret bare rundt.

Om to timer skal jeg på "koret". Vi er 7 stykk da! Bli med du og? ;) Øving fra 18-19 torsdager i Udland
Så etter det skal jeg på klubben :) Kom der og omduvil ;)

Vi hadde matteprøve idag, det gikk ikke så bra. Bildet er av matteboka mi, der har jeg skrevet en linje til hver av vennene mine^^ Haha, ikke rart jeg ikke kan matte x)

-"Just because someone doesn't like you the way you want them to, doesn't mean that they don't like you the best way they know" =/

Ingen kommentarer: