onsdag 21. februar 2007

Vinterferie dag 3

Idag var det musikal i Udland igjen liksom. De er så flinke :D
Meg å Låtte ska hjelpa jentene å laga dans, haha, for me e så flinke te dansing liksom x)

Så jekk me te busstoppe å møtte Marianne, så tok me bussen te amanda.
Eg har fonne ut at eg har ein seriøs fetish for hodeskalle-ting. Idag kjøpte eg ein skjorte-ting, et sjal, et skjerf, et pannebånd, ein tights, ein bokser og ein genser.. Alt me hodeskallar på Ö
Jaja , eg trodde eg va ferdige me den perioden eg men, neida..

Va kosli å værr me gullklompane mine da :)
Marianne: "Du kan bare ta pengår ut i minibanken inne på McDonalds da"
Kristin: "Går d an å ta ut pengår der uten å bruka di der da?"
Ehm, doh..

Nå gror eg msn me Marianne og Mikal.. Waow, to m'ar Ö
Imorgen har eg ingenting å jør, bare musikal liksom. Sei ifra hvis du har noen idear til meg:)

Lala , d e kjekt å sei lala.. Charlotte blir sint når eg seie lala..
Meg å Charlotte e mongoar, me har mongovirus. Du og kan få, hvis ein av oss bite deg :)
Eg kan nesten spilla "Open the eyes" og "Tøff nok" på blokkfløyta :D
Charlotte like ikkje fløytespillingå mi Ö

"Aoo, nå fekk eg hål i tannå!" - Kristin spiser sjokolade
"Ao! Nå fekk eg øyrebetennelse i d øyra og!" - Charlotte når eg spilte fløyta i øyra hennas

Ingen kommentarer: