søndag 18. februar 2007

Søndag =/

I'm sitting here in a booring room. It's just another rainy sunday afternoon. I'm waisting my time, I've got nothing to do. I'm hanging around, just waiting for you. But nothing ever happens, And I wonder...

Årh, søndagar e som regel kjipe. Vet ikke koffer, de er bare det. Idag var eg på jobb klokken 10. De hadde bonet gulvet i Udland, så meg og Margot måtte sette ut alle stolene igjen. Jaja.
Igår var jeg på jobb på bok og media. Damen ba meg om å velge musikk til å ha på i butikken. De pleier alltid å ha sånn kjedelig amen-musikk for eldre. Så jeg fant meg 'Ungfila' og 'Delirious?' cd'er, og skrudde volumet litt høyere enn det pleier. Funka fett synes eg. Kundene så ikke misfornøyde ut. En mann spurte tilogmed om hvilken cd jeg spilte, for han syntes den var stilig:)
På kvelden satt jeg og Charlotte barnevakt på søskenbarna til søskenbarna mine. Hvis noen fatta den..
Imorgen er det tidlig opp.. Skal være på ledermøte for vinterferiemusikalen kvart over åtte. Blir vel kos anyway.

Bilde: Charlotte sende meg noen gamle bilder fra i høst eller no. Haha !

-I'd walk a thousand miles, if I could just be with you tonight

Ingen kommentarer: