mandag 5. februar 2007

LaLaLa


Iløpet av denne uken skal jeg bestemme meg for om jeg skal søke Vardafjell eller Åkra til neste år, har jeg funnet ut. Men jeg klarer det sikkert ikke. Akkurat nå er stillingen V-45% Å-55%

Så vet vi det.

Vi holder på med web, skal leke designbyrå og lage portfolio på nett til liksombyrået vårt.

Jeg sitter egentlig på blink med Mikal , men .. Skal snart jobbe med skoleting og, I promise.

Jeg glemte å ringe 3x3 slag med klokkene igår. Hele kirken var stille, jeg sto der og lo for meg selv siden ingen sa noe. Så var det en stemme som hvisket: "Klokkene!" Stress..
Fikk nå ringt til slutt.

-"When I fall in love with you, would you hold my hand?
Cause I'll guess you'll see
what you mean to me
before I do.
So please tell me when I fall in love with you"

Ingen kommentarer: