lørdag 10. februar 2007

Kristin&Benedicte


Nå sitte meg og Benedicte her då, me leke lan for oss sjøl. Men Jon ødela gleden vår, for han sa d må være 3 for å kunne ha lan. Men samme det, vi skal snart sove anyway.
Imorgen tidlig drar vi til Håradalen med krik/konfirmantene. Benedicte og jeg, og Charlotte og Marianne ;D Blir kjekt , der er det snø også <3
* Benedicte ; "Tenke sjæl" - Trond Viggo Torgersen
* Charlotte ; "It's a hard knock life" Annie
* Oskar ; "The day after tomorrow" ("Lei av å bli lurt" - Postgirobygget xD)
* Jon Remi ; Alt av Kurt Nilsen x)
* Elina ; Spor 8
* Birger ; Open the eyes
* Mikal ; Hallelujah

"Eg hate hjerter. Eg hate di !"
-Benedicte , mens hu ser gjennom kontaklistå på msn.
Eg e enige

1 kommentar:

Anonym sa...

Håhå:D.. så koos:D..
Va utroli gøy i trekke idag:D.. Stå på vidåre vennen:D!! Masse utroli gla i dg<3 Klemmer Marianne:)