søndag 11. februar 2007

A beautiful day


Mornings! Igår dro vi opp til Håradalen. Va sinnsykt kos! Ikke en eneste sky på himmelen og strålende sol. Røldal va bare vakkert.
Meg, Benedicte og Marianne skulle lære Charlotte å stå på snowboard. Du klarte det da!
Vi hørte en del : "Aldri om eg ska stå på snowboard igjen!" Men, jaja..
Hadde en samling / ettelleraent sammen med konfirmantene. Vi hadde pyramide-konkurranse. Det beste laget var jo Oskar, meg, Marianne, Benedicte og Låtte x) Oskar kastet seg flat på bakken, så kastet jeg meg oppå. Og så kom de tre andre deisende. Fine klumpe-pyramiden. Vi hadde best design synes jeg.
Var utrolig herlig å stå på brett igjen<3
Gikk ikke så fort når vi skulle lære Låtte da.. Men jeg, Marianne og Oskar tok oss en siste tur opp mens Låtte og Bacon gikk i bussen.
Jeg og Marianne gaulte "Oh happy day" i heisen , nice det;)
Ble i så godt humør av denne dagen. Da vi kom ned snakket jeg med alt og alle. "Hei bussjåfør, ka har du jort idag da? Jaså.. Men du? Va d du som kjørte oss til explore?" Det var det;)
På veien hjem spiste vi seigemenn. Oskar ville ha alle mennene selv, men jeg og ville ha noen menn, de andre også. Talmud fikk nesten halve kvikklunsjen min Ö
Jeg, Låtte og Marianne lå i en klump og hørte på 3 mp3spillere samtidig ; "Aaamen-aaamen-aamen-aamen-amen!" og tok bilder med Marianne sin mobil.
Koooooooos dag<3 style="font-style: italic;">

Btw: VF-30% Å-70%

"Hvem vil ha en Håvard? .. Versegod.."

"Hvem vil ha en Jostein?" *Putter 8 menn ved siden av hverandre*
"Hvem vil ha en Geir? Ja, han er rød.. Versegod.."
"Hvem vil ha en Oskar? Nei, ingen..." *Kaster i søppelet*

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, JAAA.. d va sååå gøy:D.. årr, eg vil ein gång t:D.. åmijen åmijen!!:D hahaha.. årr, d va så fantastisk gøy.. alt sammen!! OH HAPPY DAY:D Mennene va kjempe go'e:D.. Snakkes snuppa:D<3