tirsdag 13. februar 2007

Jag tycker om dig<3


Idag snakket vi svensk:) Og Bergensk, stavangersk, østlendingsk og nordlendings og trøndersk. Jeg, Låtte og Marianne maste om reinsdyr og brann. Krik-treningen ble litt herpa, på en måte. Øystein begynte etterhvert og:P Like etter skolen idag var jeg på styremøte for klubben i udland. Etter det satt jeg, Benedicte og Mathias på kjøkkenet og spise kjeks med brunost og lapper med syltetøy. Jeah!
Så var det litt hjem før jeg løp ned på Kvala med Låtte for å treffe Karoline og Marianne som vi gikk sammen med opp til Udland. Etter Krik hang vi utenfor Udland, og utenfor broenÖ Oskar holdt meg over den kjempehøye broen ved siden av kirka, det er jo laangt ned!
Men en koselig dag...
Gruer seg til imorgen
Øynene hennes kan ikke skjule hva hun egentlig føler.
Jeg er glad i deg

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeei:D.. D va ein så fantastisk, nudli,rå,kjekke,kosligge,sjønne dag:D.. Jag tycker äm dig<3 Jag saknar dig<3 puss och kram<3 E så fantastisk utroli masse gla i dg tuttå mi:D.. Puss och Kram...