lørdag 3. februar 2007

Min fredag


Nå har eg akkurat kommet fra klubben i Rossabø , knallkos:) Først va eg på krik, me var 15 stykk, 12 guttar, og så meg, Låtte og Elina. Så spilte me volleyball, Ac bare forstyrte meg:P
Så jekk me opp på klubben. Charlotte jekk ganske tidligt, for hu hadde vondt i håve. Så eg spilte litt uno med Øystein og Håkon. Og så jekk me opp for å ha samling. Itte samlingen satt alle igjen å sang / gaulte :D Så jekk folk ittekvart da. Men eg, Jarle, Gøran, Sven Birger, Jostein, Håkon og Silje sto igjen og gaulte "All because of you" mens Sven Birger, Jostein og Gøran prøvde å spilla på elgitarane / bassen sin ;P Jekk jo fint da.
Så ittepå d igjen jamma eg, Jostein, Sven Birger og Håkon litt. Marius og Jarle sto der oo og såg på, mens Hjertnes sto på siå og maste om at eg måtte rydda :P
Koslige kveld altså:) Nå sitte eg å snakke me Mikal og litt Ac på msn.
Imårå ska eg på jobb ;O Ja ja..

-"Ac? Vil du gifta.."
-"Naj!!"
-"..Deg med meg..?"

Ingen kommentarer: