mandag 26. februar 2007

Liker / Ikke liker

Ja, Kristin kjeder seg idag. Det regner -plask plask

LIKER
Venner -jada ofcourse
Musikk
KRIK -spesielt leir
Natur -i love turer<3
Cola
Snowboard
Turer -dra rundt i verden med de jeg er mest glad i! best av alt :)
Kunnskap -når jeg kan lære noen andre noe. ja, det skjer sjeldent
Snø -ekte snø. ikke sånn vi har i haugesund
Ta bilder -jeg vil ha speilrefleks
Drømme -om dagen eller natten. jeg drømmer hele tiden. ingen kan bestemme hva jeg skal drømme
Lange bussturer -believe it or not
Synge -tror ikke jeg hadde klart meg uten
Snakke -tror ikke jeg hade klart meg uten det heller

Design -grafisk design, webdesign, alt design
Ting med hodeskaller på -jaa! dere vet..
Pannebånd -all the time! de jeg lager selv. og noen andre. ellers blir jeg jo kald på ørene
Ferie -who doesn't?
Fjellvann -hva ellers skal man bade i?
Adobe -illustrator, photoshop and premiere. jeg er avhengig
Mikal -ja, youknow..


LIKER IKKE
Stillhet -jo, greit avogtil, sånn koselig stillhet. men ikke sånn dum stillhet
Sjø -fint å se på, men ikke å være oppi, liksom. Æsj, det brenner og svir og stikker
Moviemaker -diiie !
Sukkerfri brus -hvem oppfant det? teit og ekkelt!
Skolen
(L) -hjerter på msn. i nicket til _alle_ folkene. benedicte er enig
Bursdag -bare stress det
Elg -skumleste dyret!

Nå må jeg legge meg, det er seint Ö
Si ifra hvis du synes det mangler noe på listene mine !

don't want to need you if you don't need me too

7 kommentarer:

Mikal sa...

Du har glemt MEG!!!

Kristin sa...

Den va kjappe ! ;O
Haha, to minutter etter at eg hadde postet den så komme du x)
Greit.

Mikal sa...

hååå
det går jo kje ann å se at det står mikal eingong!

Kristin sa...

Nei , d blei litt klikka :P
E d finare nå eller ?

Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Valkyrje sa...

*elsk på bussturar*

Valkyrje sa...

WE LOVE BUSSTURAR!
Awh, takk for komplimentet. :)

Eg må lage ei ny liste snart. For teaterstykker, kanskje.