torsdag 1. februar 2007

Nå er det helg ;D


Ja, sånn er jeg. Gymmen er over torsdag klokken 11, så er det fritime. Når den er ferdig, da er det bare chill igjen:) Nå har jeg fritime og sitter hjemme:P Har nettopp dusjet, og nå sitter jeg her og spiser youghurt, kjeks med krem og sjokolademelk. Ja, jeg spiser nemlig sjokolademelk, med skje. I gymmen idag spilte vi volleyball, med en Mikal-ball, haha. Saffel Angela?

Om ti minutter på jeg sykle tilbake til skolen for 3 timer media:) Så skal jeg på lovsangsteam-øvelse og klubben i Udland. Imorgen er det bare media på skolen til 1, så er det ekte helg:) Tja, hvertfall så ekte en helg med jobb hver dag kan bli.
Fant forresten masse dikt som jeg har skrevet for lenge siden igår.
Maybe some other time
Jeg er forresten glad på enda noen venner sine vegne idag :)
-Glem aldri henne som kanskje har ventet på å få møte deg hele livet.
Glem aldri henne som har din lengsel.
Glem aldri henne, for hun alene er det du elsker i den du elsker

1 kommentar:

Christoffer Utvik sa...

heheh.. gla på dine vegne.. må jo få fri ein gång iblant du o.. eg derimot, har vel heila helgå fulle med grease, klubb å kor.. >.< jaja..