tirsdag 27. februar 2007

Me wants leir


Eg er e leirhumør idag.
Eg er i humør til å sitte en hel dag på buss.
Eg er i humør til å sitte en hel dag på buss med maks herlige folk.
Humør til å sitte på bussen og synge sanger,
..ha hefitige diskusjoner..
..stoppe på Åmot og kjøre karusell..
..Storhandel på bensinstasjon..
..Dele kjeks og snop med alle..
..Mase på folk til de blir vennene mine..
..forelske meg..
..filme / ta bilder av alt og alle..
..se på Benedicte som sover..
I humør til å komme frem til leirstedet..
..Hilse fint på fyren som kommer inn i bussen for å fortelle
I humør til å slå opp telt..
...actually; se på folk som slår opp telt..
Eg er i humør til å synge , leirsanger.
Eg er i humør til å gå rundt blant masse folk
Eg er i humør til å herje
Eg er i humør til å gå bort te folk eg aldri har møtt , og snakka me di
Eg er i humør til krik
Eg lika krik-leir
Eg glede meg til action
Eg glede meg til arena og
Eg tror eg må dra

Bilde: Meg og Benedicte på action. Jag saknar!

There's no other like you
There's no one beside you
You're more than my heart can contain

Ingen kommentarer: