tirsdag 6. februar 2007

"Skole"


Nå sitter eg på skolen, men tenkte eg kunne skrive litt blogg. 6. Februar! Syns ikke det er lenge siden nyttårsaften eg! Eller, litt siden, men ikke over en måned liksom. Tiden går fort :/ Kanskje er det bra, kanskje ikke.
Holder fortsatt på med portfolioen min , fatter litt mer av dreamweaver nå , men ikke så mye :p
Ellers har eg snakt litt med Sigbjørn på blink, men så gikk han, og så kom Mikal ;P

Igår var eg hos Marianne sammen med Charlotte. Kjempekos:) Guffa gospel og "How great is our God" , så mobba me folk på tven og herja.

Tre kvarter til friminutt og fritime, da skal jeg ned på Karmsund og besøke Benedicte. Så er det en time media, en time engelsk og en time matte før jeg må sykle på det glatte bort til Udland for styremøte i klubben med en gang etterpå. Så skal jeg på Krik-trening klokken åtte :)

-"If I could only read your mind, tell me the answer I would find. Do you dream of me?
And when you're smiling in your sleep, beyond the promises we keep. Do you dream of me?"

Ingen kommentarer: